समाचार
अर्थ
अर्थ
उद्यम
व्यापार
ब्यांकिङ
लगानी
कृषि
रियल इस्टेट
ऊर्जा
पर्यटन
बीमा
शेयर
पूर्वाधार
विकास
यातायात
अन्य
राजनीति
राजनीति
सरकार
नेकपा
नेपाली कांग्रेस
मधेशकेन्द्रित दल
संसद्
कूटनीति
अन्य
विचार
नियात्रा
विचार
हिमालखबर सम्पादकीय
स्तम्भकार
टिप्पणी
अन्तर्वार्ता
सम्पादकीय
ब्लग
अन्य
व्यंग्य
समाज
समाज
जीवनशैली
समुदाय
द्वन्द्व
प्रवासन
अन्य
संस्कृति
संस्कृति
इतिहास
सम्पदा
कला
वाङ्मय
धर्म
पर्व
संगीत
मनोरञ्जन
अन्य
खेल
खेलकूद
फूटबल
क्रिकेट
अन्य
रेमिटेन्स
चुनाव
हिमाल सप्ताहान्त
सुशासन
संविधान
कानून/नीति
अदालत
सुरक्षा
अपराध
भ्रष्टाचार
प्रतिनिधि सभा विघटन
अन्य
थप
दशैं साहित्य
स्थलगत
संस्मरण
हिमालखबर विशेष
रिपोर्ट
खोज रिपोर्ट
व्यक्तित्व
दस्तावेज
संघीयता यात्रा
विज्ञान र प्रविधि
पुस्तक
वातावरण
हिमाल खबरपत्रिका
हिमाल
विदेश
व्यक्तिवृत्त
सम्झना
भिडिओ
तस्वीर
उकालो लाग्दा
स्वास्थ्य
स्वास्थ्य
कोभिड-१९
शिक्षा
समाचार टिप्पणी
हिमालखबर टीम
हिमाल खबरपत्रिका अभिलेखालय
शिक्षा
समाचार
अर्थ
राजनीति
विचार
समाज
खेल
रेमिटेन्स
चुनाव
ताजा ट्वीट
Tweets by Himal_Khabar
फेसबुक
ताजा समाचार
के नेपालीले प्रदूषित पानी र हावा पचाएकै हुन्?
आगामी तीन महीनामा पूर्वी क्षेत्रमा औसतभन्दा बढी पानी पर्ने, तापक्रम पनि बढी हुने
पूर्व जान पश्चिमको बाटो (अर्काइभ)
अझै भेटिएनन् १८ जना, विपद्मा ज्यान गुमाउनेको संख्या २४६ पुग्यो
एनएमबि ब्यांकद्वारा ५१ लाख सहयोग
सुरज रानाको ‘जब कविता निस्कन्छ जुलुसमा’
आइएमई ग्रूपद्वारा बाढीपीडितका लागि पाँच करोड सहयोग
मातृभूमिका लागि बच्चा पस्किदिने फलस्तीनी आमाहरू
विनाशकारी बाढी : आशा र निराशाको द्वन्द्व
रोशीले रुवाएका बस्ती
अहिंसा दिवस (गान्धी जयन्ती) विशेष
अहिंसाको अर्थ
वसन्त महर्जन
अहिंसाका प्रतीक मानिने गौतम बुद्धको दर्शनको आलोकमा हेर्ने हो भने महात्मा गान्धीले अहिंसा नभएर ‘हिंसात्मक’ जीवन बाँचे ।
गान्धी बन्न कति गाह्रो
एक शताब्दीअघिको भारतीय समाजमा व्याप्त उपनिवेश, अशिक्षा, धर्म र जातिको कट्टरता, लैगिंक र छुवाछुतजस्ता विभेदविरुद्धको संघर्षमा गान्धीको भूमिकामा आशंका र आलोचना गर्नुअघि आज हामीले ति समस्याको समाधानमा के कति उपलब्धी हासिल गर्नसक्यौ त भनि प्रश्न गर्नुपर्ने देखिन्छ ।
गान्धीको अहिंसक अर्थतन्त्रको आलोकमा नेपालका गाउँ
जीविकाको कमजोर आधार, शोषण र विभिन्न विभेदको धक्काले लर्खराएको गाउँको अर्थतन्त्र उकास्न महात्मा गान्धीले परिकल्पना गरेको अहिंसक समाजको सूत्र प्रभावकारी हुन सक्छ।
माफियाराज विरुध्द स्वराज
भारतको स्वतन्त्रता र महात्मा गान्धीको निधन यताको सात दशकमा संसारभर अनुसरण गरिएको सत्याग्रहको आवाजलाई राज्य वा सत्ताले गरेको सम्बोधन भने निकै विस्मयकारी देखिन्छ।
के हो ‘गान्धीवादी हिंसा’ ?
वर्णाश्रम व्यवस्थाको पक्षपाती, अन्य धर्म र सभ्यताप्रति घृणालगायत सन्दर्भले महात्मा गान्धीको ‘अहिंसात्मक’ दृष्टिकोणमा सन्देह मात्र उत्पन्न हुँदैन, गान्धीवादभित्रको हिंसाको राजनीतिले प्रशस्त विरोधाभास देखाउँछ ।
तुलसीमेहेर श्रेष्ठलाई गान्धीको चिठी
चर्खाबाट खादी कपडा बुन्ने सीप सिक्न पाटनबाट भारतको गुजरातस्थित गान्धी आश्रम पुगेका तुलसीमेहेर श्रेष्ठले यस अतिरिक्त गान्धी परिवारको विशेष हेरविचार, भातभान्छा र भेटघाटको सहजीकरणको काम समेत गरे । त्यसैले उनलाई धेरैले रामभक्त हनुमानझैं ‘गान्धीभक्त हनुमान’ भनेर सम्मान र स्नेह दिने गर्दथे ।
गान्धी, बीपी र त्यो ऐतिहासिक तस्वीर
राणाशासन ढाल्न ग्रिनेड व्यवस्थापनका क्रममा दिल्ली पुगेका बीपी कोइरालाले गान्धीसँग भेटेको र यो तस्वीर खिचाएको तेस्रो दिनमै उनको हत्या भयो।
के थिए गान्धी ?
सद्भाव र सहिष्णुताका प्रतीक गान्धीको आजको भारतले धर्मान्धतालाई समाप्त पारिरहेको छ या बढाइरहेको छ ? आफूलाई उदार बनाइरहेको छ या अझ कट्टर बनाइरहेको छ ? प्रश्न अहं छ ।
सर्च गर्नुहोस्
Get Breaking News Alerts From
Himal Khabar
Allow Himalkhabar to send push notifications to your device.