समाचार
अर्थ
अर्थ
उद्यम
व्यापार
ब्यांकिङ
लगानी
कृषि
रियल इस्टेट
ऊर्जा
पर्यटन
बीमा
शेयर
पूर्वाधार
विकास
यातायात
अन्य
राजनीति
राजनीति
सरकार
नेकपा
नेपाली कांग्रेस
मधेशकेन्द्रित दल
संसद्
कूटनीति
अन्य
विचार
नियात्रा
विचार
हिमालखबर सम्पादकीय
स्तम्भकार
टिप्पणी
अन्तर्वार्ता
सम्पादकीय
ब्लग
अन्य
व्यंग्य
समाज
समाज
जीवनशैली
समुदाय
द्वन्द्व
प्रवासन
अन्य
संस्कृति
संस्कृति
इतिहास
सम्पदा
कला
वाङ्मय
धर्म
पर्व
संगीत
मनोरञ्जन
अन्य
खेल
खेलकूद
फूटबल
क्रिकेट
अन्य
रेमिटेन्स
चुनाव
हिमाल सप्ताहान्त
सुशासन
संविधान
कानून/नीति
अदालत
सुरक्षा
अपराध
भ्रष्टाचार
प्रतिनिधि सभा विघटन
अन्य
थप
दशैं साहित्य
स्थलगत
संस्मरण
हिमालखबर विशेष
रिपोर्ट
व्यक्तित्व
दस्तावेज
संघीयता यात्रा
विज्ञान र प्रविधि
पुस्तक
वातावरण
हिमाल खबरपत्रिका
हिमाल
विदेश
व्यक्तिवृत्त
सम्झना
भिडिओ
तस्वीर
उकालो लाग्दा
स्वास्थ्य
स्वास्थ्य
कोभिड-१९
शिक्षा
समाचार टिप्पणी
हिमालखबर टीम
हिमाल खबरपत्रिका अभिलेखालय
शिक्षा
समाचार
अर्थ
राजनीति
विचार
समाज
खेल
रेमिटेन्स
चुनाव
ताजा ट्वीट
Tweets by Himal_Khabar
फेसबुक
ताजा समाचार
गण्डकीका मुख्यमन्त्रीको नियुक्तिलाई सर्वोच्चले दियो मान्यता
इलाममा ४१ हजार मतगणना, कसको कति?
चार वटा परियोजनाका लागि नौ अर्ब लगानी स्वीकृत
निषेधाज्ञाले निमोठेको नागरिक अधिकार
इलाममा अग्रता फराकिलो बनाउँदै सुहाङ
इलाममा ३७ हजार मत गणना, कसको कति?
सुहाङ पाँच हजार मतले अगाडि, कसको कति?
रारा क्षेत्रमा रिसोर्ट बनाउन अस्ट्रेलियन कम्पनीले लगानी गर्ने
इलाममा करीब आधा मत गणना, कसको कति?
बझाङमा एमालेका दमन भण्डारी निर्वाचित
सबल समुदाय, सुदृढ लोकतन्त्र
हिमाल खबरपत्रिका
सुरेश ढकाल
सरकारको अनुपस्थितिमा आफ्नो आजीविकाका प्रबन्ध आफैं गर्न सक्ने समुदायको सामर्थ्य फर्काउन राज्य र बजारनियन्त्रित अर्थतन्त्रले खोसेका तिनका प्रथाजनित सामुदायिक मूल्यमान्यता ब्युँताइनुपर्छ।
कोही किन ‘स्वतन्त्र’ हुन सक्दैन?
समकालीन ‘स्वतन्त्र’ हरूको उभार नवउदारवादको उपज पनि हो जो वैचारिक राजनीतिको उपादेयता देख्दैन वा मन पराउँदैन। ऊ राजनीति विचारविहीन हुनुपर्छ भन्ने ठान्छ वा विचारधाराको मृत्युको वकालत र अपेक्षा गर्छ।
साहित्यमा समाजको खोज
जसरी साहित्य विनाको समाजको परिकल्पना गर्न सकिंदैन त्यसै गरी समाज अनुपस्थित साहित्यको पनि सामाजिक अस्तित्व रहँदैन।
प्रकृति दोहनः गरीबमारा दुश्चक्र
प्राकृतिक स्रोतको दोहनबाट राजनीतिक–आर्थिक रूपमा पहुँचदारहरूले फाइदा उठाइरहँदा त्यसको मूल्य चाहिं विपन्न समुदायले चुकाउनुपरेको छ।
के बरघर बन्ला त चुनावी मुद्दा?
थारू समुदायको परम्परागत बरघर प्रथालाई कानूनी मान्यता दिएर इतिहासले थारूबहुल क्षेत्रलाई गरेको उपेक्षा सच्याउने अवसर स्थानीय सरकारलाई छ।
किन मारिए लहानु थारूहरू?
१ फागुन २०५२ बाट शुरू भएको दशक लामो द्वन्द्वकालमा समाजको ठूलो हिस्साले वियोग, यातना र पीडा भोग्यो। तर, बृहत्तर समाजले यसलाई आफ्नो पनि पीडा किन ठानेन? समानुभूति किन राखेन?
भूमिको राजनीति
भूमि अधिकारको सङ्घर्ष राजनीतिक आन्दोलनकै हिस्सा बन्दै आए पनि दलहरूले भूमिहीन-किसानलाई आफ्नै छानो र जमीनको आश्वासन दिलाएर चुनाव जित्न मात्र उपयोग गरे।
सर्च गर्नुहोस्
Get Breaking News Alerts From
Himal Khabar
Allow Himalkhabar to send push notifications to your device.