समाचार
अर्थ
अर्थ
उद्यम
व्यापार
ब्यांकिङ
लगानी
कृषि
रियल इस्टेट
ऊर्जा
पर्यटन
बीमा
शेयर
पूर्वाधार
विकास
यातायात
अन्य
राजनीति
राजनीति
सरकार
नेकपा
नेपाली कांग्रेस
मधेशकेन्द्रित दल
संसद्
कूटनीति
अन्य
विचार
नियात्रा
विचार
हिमालखबर सम्पादकीय
स्तम्भकार
टिप्पणी
अन्तर्वार्ता
सम्पादकीय
ब्लग
अन्य
व्यंग्य
समाज
समाज
जीवनशैली
समुदाय
द्वन्द्व
प्रवासन
अन्य
संस्कृति
संस्कृति
इतिहास
सम्पदा
कला
वाङ्मय
धर्म
पर्व
संगीत
मनोरञ्जन
अन्य
खेल
खेलकूद
फूटबल
क्रिकेट
अन्य
रेमिटेन्स
चुनाव
हिमाल सप्ताहान्त
सुशासन
संविधान
कानून/नीति
अदालत
सुरक्षा
अपराध
भ्रष्टाचार
प्रतिनिधि सभा विघटन
अन्य
थप
दशैं साहित्य
स्थलगत
संस्मरण
हिमालखबर विशेष
रिपोर्ट
व्यक्तित्व
दस्तावेज
संघीयता यात्रा
विज्ञान र प्रविधि
पुस्तक
वातावरण
हिमाल खबरपत्रिका
हिमाल
विदेश
व्यक्तिवृत्त
सम्झना
भिडिओ
तस्वीर
उकालो लाग्दा
स्वास्थ्य
स्वास्थ्य
कोभिड-१९
शिक्षा
समाचार टिप्पणी
हिमालखबर टीम
हिमाल खबरपत्रिका अभिलेखालय
शिक्षा
समाचार
अर्थ
राजनीति
विचार
समाज
खेल
रेमिटेन्स
चुनाव
ताजा ट्वीट
Tweets by Himal_Khabar
फेसबुक
ताजा समाचार
कर्णालीका मुख्यमन्त्री कँडेलले पाए विश्वासको मत
उपनिर्वाचनमा सेना परिचालन गर्न स्वीकृति
महिलाले छोएका दाफा खलः
यी हुन् किम्फमा छनोट भएका नेपाली चलचित्र र वृत्तचित्रहरू
भाजपाले फेरि पनि जिते के हुन्छ?
‘भारत हिन्दू-राष्ट्रवादको भासमा फस्दै गएको छ’
वेस्ट इन्डिजसँग खेल्ने नेपाली टोली घोषणा
वर्षा नहुँदा सुकेका पतिंगरले बस्ती पुर्याए वनको डढेलो
वनबाट सल्केको डढेलोले बनायो घरविहीन
‘टिकट टु हलिउडमा मुद्दाभन्दा कला पक्ष केन्द्रमा छ’
आर्काइभबाट
‘मिथ’को जोखिममा महाकवि
प्रकाश गुरागाईं
मैतिदेवीस्थित घरसम्म गाडी नपुग्ने भएकाले मन्त्री हुँदा पनि डिल्लीबजार पुग्न देवकोटा साइकल नै चढ्थे। त्यहाँबाट गाडी चढेर मन्त्रालय जान्थे।
राज्य, राजनीति, मिडिया र समाज को कहाँ चुक्यौं?
भीडको स्वस्फूर्त अभिव्यक्ति भन्ने केही हुँदैन। कुनै पनि भीड कसरी प्रस्तुत हुन्छ भन्ने कुरा त्यो कुन घटनाबाट संवाहित भएको छ, सरकार, सञ्चार माध्यम, पार्टी आदिले सो घटनाको कस्तो व्याख्या गरेका छन् र त्यसमा कुन राजनीतिक आग्रह घुसेको छ भन्ने कुराले निर्देशित गर्दछ।
कथा दादाकाे
म त फाल्न सक्तिनँ यो ‘दादाजी’ भैहाल्यो। तर, आमापट्टिको मामा न बाबुपट्टिको काका यो, नेपाली भाषाले फालिदिए हुन्न यो शब्द- ‘दादा’ ?
सशस्त्र द्वन्द्वः गरीबी कारण होइन
गरीब त यति गरीब हुन्छ कि ऊसँग बन्दुक बोक्ने तागतै हुँदैन। राज्यहरू बलियो भएका बखत गरीबले म गरीब छु भनेर भन्ने स्वतन्त्रतासम्म उपयोग गर्न सक्दैन। संसारभरि नै बन्दुक बोक्ने तागत नभएकालाई अरूले बन्दुक बोकाइदिएर कथित क्रान्तिमा धकेलिदिएका हुन्छन् ।
प्रवासमा जन्मेको ‘हामी नेपाली’
नेपालभित्र देशलाई ‘गोर्खा राज्य’ र भाषालाई ‘गोर्खा’ नै भन्ने समयमा भारतमा ‘नेपाली’ शब्दले जाति र भाषाको प्रतिनिधित्व गर्न थालिसकेको थियो । प्रवासमा जन्मिएको त्यही जातीय भावना नै नेपालभित्रको राष्ट्रिय भावनाको आधारभूमि बन्यो।
फैलिंदो छठ, हराउँदो छठ
छठ पर्वको भौगोलिक र समुदायस्तरमा उत्साहजनक विस्तार भइरहँदा मनाउने तौरतरिकामा भने तडकभडक र कृत्रिमता देखिन थालेको छ।
सूर्य उपासना मात्र होइन छठ
कात्तिक शुक्ल षष्ठीका दिन नेपालको तराई तथा भारतका विहार र उत्तरप्रदेशमा मनाइने पर्व हो छठ। यो पछिल्लो दुई दशकमा अन्य मुलुकका हिन्दू धर्मावलम्बीमाझ पनि विस्तारित हुँदै गएको छ।
प्रविधिले फेरेका चाडपर्व
संस्कृति छोड्दै प्रविधि अँगाल्ने वा प्रविधि छोड्दै संस्कृति अँगाल्ने दुवैखाले प्रवृत्ति हानिकारक हुन्छ । हामीले प्रविधिको सदुपयोग, दुरुपयोग वा अति–उपयोगमा भिन्नता देख्न सक्नुपर्छ । तब प्रविधि र संस्कृति सँगसँगै अगाडि बढ्न सक्छन् ।
लेकाली फूलहरूको सौगात
वर्तमान विश्वको तापमान वृद्धिको प्रत्यक्ष अवलोकन वा अध्ययनमा लेकाली क्षेत्रको ठूलो योगदान हुनसक्छ । जलवायु परिवर्तनको पहिलो प्रहार थाप्ने अचानो पनि हाम्रै हिमाली लेक हुनआउने कुरामा शङ्का छैन।
को हुन् त देउसीभैलोमा भट्याइने बलिराजा ?
धेरै किंवदन्ती दानवराज बलिसँग सम्बन्धित पाइए पनि देउसी भैली गीतको उत्पत्तिामा भने थुप्रै ऐतिहासिक तथ्यले जुम्ली राजा बलिराज कल्याल नजिक देखिन्छन्।
नारायणहिटीमा महारानीको एकान्तवास
नारायणहिटी दरबारभित्रको महेन्द्र मञ्जिलमा एकान्तको जीवन बिताउदै आएकी पूर्व मुमाबडामहारानी रत्नराज्यलक्ष्मी देवी शाहबारे ९ भदाै २०७० को हिमाल खबरपत्रिकामा प्रकाशित आवरण रिपोर्ट।
सर्च गर्नुहोस्
Get Breaking News Alerts From
Himal Khabar
Allow Himalkhabar to send push notifications to your device.