समाचार
अर्थ
अर्थ
उद्यम
व्यापार
ब्यांकिङ
लगानी
कृषि
रियल इस्टेट
ऊर्जा
पर्यटन
बीमा
शेयर
पूर्वाधार
विकास
यातायात
अन्य
राजनीति
राजनीति
सरकार
नेकपा
नेपाली कांग्रेस
मधेशकेन्द्रित दल
संसद्
कूटनीति
अन्य
विचार
नियात्रा
विचार
हिमालखबर सम्पादकीय
स्तम्भकार
टिप्पणी
अन्तर्वार्ता
सम्पादकीय
ब्लग
अन्य
व्यंग्य
समाज
समाज
जीवनशैली
समुदाय
द्वन्द्व
प्रवासन
अन्य
संस्कृति
संस्कृति
इतिहास
सम्पदा
कला
वाङ्मय
धर्म
पर्व
संगीत
मनोरञ्जन
अन्य
खेल
खेलकूद
फूटबल
क्रिकेट
अन्य
रेमिटेन्स
चुनाव
हिमाल सप्ताहान्त
सुशासन
संविधान
कानून/नीति
अदालत
सुरक्षा
अपराध
भ्रष्टाचार
प्रतिनिधि सभा विघटन
अन्य
थप
दशैं साहित्य
स्थलगत
संस्मरण
हिमालखबर विशेष
रिपोर्ट
व्यक्तित्व
दस्तावेज
संघीयता यात्रा
विज्ञान र प्रविधि
पुस्तक
वातावरण
हिमाल खबरपत्रिका
हिमाल
विदेश
व्यक्तिवृत्त
सम्झना
भिडिओ
तस्वीर
उकालो लाग्दा
स्वास्थ्य
स्वास्थ्य
कोभिड-१९
शिक्षा
समाचार टिप्पणी
हिमालखबर टीम
हिमाल खबरपत्रिका अभिलेखालय
शिक्षा
समाचार
अर्थ
राजनीति
विचार
समाज
खेल
रेमिटेन्स
चुनाव
ताजा ट्वीट
Tweets by Himal_Khabar
फेसबुक
ताजा समाचार
कर्णालीका मुख्यमन्त्री कँडेलले पाए विश्वासको मत
उपनिर्वाचनमा सेना परिचालन गर्न स्वीकृति
महिलाले छोएका दाफा खलः
यी हुन् किम्फमा छनोट भएका नेपाली चलचित्र र वृत्तचित्रहरू
भाजपाले फेरि पनि जिते के हुन्छ?
‘भारत हिन्दू-राष्ट्रवादको भासमा फस्दै गएको छ’
वेस्ट इन्डिजसँग खेल्ने नेपाली टोली घोषणा
वर्षा नहुँदा सुकेका पतिंगरले बस्ती पुर्याए वनको डढेलो
वनबाट सल्केको डढेलोले बनायो घरविहीन
‘टिकट टु हलिउडमा मुद्दाभन्दा कला पक्ष केन्द्रमा छ’
‘दलित मुद्दामा राजनीतिक दलहरूको नियत नै घातक छ’
अन्तर्वार्ता
शिवहरि ज्ञवाली
‘दलित सवालमा ज्ञान उत्पादनको जुन गतिरोध छ, त्यसले सिङ्गो दलित आन्दोलनको रूपान्तरणलाई अलमलमा पारिरहेको छ।’
कसरी गर्ने धर्मनिरपेक्षता कार्यान्वयन?
धर्मनिरपेक्षताको व्यावहारिक कार्यान्वयनमा सरकारले देखाएको उदासीनताले धार्मिक अल्पसङ्ख्यक समुदायको अधिकार सुरक्षित गर्न मात्र हैन, बहुसङ्ख्यक धार्मिक समुदायमा रहेको डर र आशङ्का कम गर्न समेत सकेको छैन।
जात-व्यवस्थाको विरोधाभास
दलित, अछूत, हरिजन अर्थात् हिन्दू समाजमा तल्लो तहमा रहेका समुदाय र जात-व्यवस्थामाथि भारतका दुई प्रखर चिन्तक बीआर अम्बेडकर र महात्मा गान्धीको दृष्टिकोणको चिरफार हो, यो पुस्तक।
धर्मनिरपेक्षतामाथिको प्रहारमा किन माैन छ नागरिक आन्दाेलन?
राणाकालमै धर्मनिरपेक्षताको विचारधारा प्रकट हुन थालिसकेको अवस्थामा पञ्चायतयता महेन्द्रीय राष्ट्रवाद र हिन्दुत्वको घेरामै दबेको यो मुद्दाबारे अहिलेको प्रगतिशील नागरिक आन्दोलनको मौनता आश्चर्यलाग्दो छ।
के हो ‘गान्धीवादी हिंसा’ ?
वर्णाश्रम व्यवस्थाको पक्षपाती, अन्य धर्म र सभ्यताप्रति घृणालगायत सन्दर्भले महात्मा गान्धीको ‘अहिंसात्मक’ दृष्टिकोणमा सन्देह मात्र उत्पन्न हुँदैन, गान्धीवादभित्रको हिंसाको राजनीतिले प्रशस्त विरोधाभास देखाउँछ ।
सर्च गर्नुहोस्
Get Breaking News Alerts From
Himal Khabar
Allow Himalkhabar to send push notifications to your device.